AKTUALNOŚCI


"Szanowny Panie, ale mój Opel Astra ma tylko 72 000 km i jak zepsuła się skrzynia ...". Oto pytanie, które pojawia się bardzo często. To prawda, nawet przy przebiegu 70 000 km, skrzynia może ulec całkowitemu uszkodzeniu, a jeśli Ci się to przydarzy, uwierz, że nie jesteś jedyną osobą.

Jest to jedna z najlepiej sprzedających się referencji: skrzynia M32, która jest zamontowana w takich autach jak : Opel Astra; Zafira, Corsa, Agila itp. Jak i również w Alfie Romeo i Fiacie...

Wszystko zaczyna się od zużycia łożysk, które wydają charakterystyczne " wycie" ze skrzyni biegów. Im dłużej jeździsz z tym" wyciem", tym więcej elementów ulega uszkodzeniu. .

Objawy uszkodzenia łożysk mogą się pojawić szybko, bo już od 50 do 60 000 KM, Kierowcy Opla zauważają, że praca skrzyni staje się dziwnie hałaśliwa. Kolejnym objawem jest lewarek skrzyni biegów w kabinie, który zaczyna się poruszać za każdym razem, gdy przyspieszasz lub hamujesz.

Kiedy tylko poczujesz te objawy, zalecamy skontaktowanie się z naszą firmą i nie czekaj; ponieważ skrzynia biegów w końcu się zepsuje. Im wcześniej zareagujesz tym koszt naprawy będzie mniejszy.

www.naprawa-skrzyn.pl
ul. Strzeszyńska 54
60-649 Poznań
kom. 570 149 040


Poniżej link do naszych kompleksowo zregenerowanych skrzyń na portalu allegro pl http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=45088103&order=m&id=50873


Manualne skrzynie biegów przez szereg lat uchodziły za mało awaryjne. Jeżeli dbało się o taką przekładnie, regularnie zmieniało olej i kontrolowało wycieki wytrzymywały kilkaset tysięcy kilometrów.
Obecnie sytuacja wygląda nieco inaczej. Silniki aut którymi obecnie jeździmy są bardzo wysilone aby miały coraz większą moc i moment obrotowy przez to coraz częściej narażone na usterki są sprzęgła i skrzynie biegów. Do tego materiały z jakich wykonane są podzespoły skrzyni biegów pozostawiają wiele do życzenia.

Poniżej przedstawiamy objawy nieprawidłowo działającej skrzyni biegów:

- Pierwszą oznaką,która może doprowadzić do uszkodzenia skrzyni biegów jest
wyciek oleju np. z uszczelniaczy, półosi napędowych lub wałka sprzęgłowego,
uszczelek obudowy lub korka spustowego
- Kolejnym niepokojącym sygnałem jest głośniejsza praca skrzyni biegów , która
może świadczyć o zużytych łożyskach, uszkodzonych zębach danego biegu lub
zużyciu mechanizmu różnicowego
- Powinniśmy również zwrócić uwagę na zgrzyty lub opór przy zmianie biegów, i
informują nas one o zużytych synchronizatorach, które odpowiedzialne są za
wyrównanie obrotów wałka z kołem zębatym. Poszczególny bieg ma swój
synchronizator, więc usterka ta występuje w przypadku wrzucania konkretnego
biegu.
- Wypadanie załączonego biegu podczas jazdy również powinno zwrócić naszą
uwagę, ponieważ jest oznaką uszkodzenia koła zębatego lub wodzika „zatrzasku”
odpowiadającego za zapięcie biegu.

Jeżeli któryś z powyższych objawów Państwa niepokoi , lepiej nie zwlekać i od razu udać się do wyspecjalizowanego zakładu w celu regeneracji skrzyni biegów.

Nasza firma oferuje kompleksowe usługi regeneracji manualnych skrzyń biegów aby służyły na setki tysięcy kilometrów.

Regeneracja skrzyni biegów polega na :

- rozłożeniu przekładni na części pierwsze i określeniu stopnia zużycia
poszczególnych podzespołów
- wymianie wszystkich łożysk oraz uszczelek i uszczelniaczy
- wymianie zużytych synchronizatorów
- wymianie uszkodzonych, nienaprawialnych części na nowe lub regeneracje
elementów takich jak : koła zębate,mechanizmy różnicowe, widełki
przesuwne,wałki oraz obudowy,
- naprawie lub wymianie uszkodzonej obudowy
- złożeniu wszystkiego w całość oraz malowaniu skrzyni, aby z zewnątrz również
była jak nowa.

www.naprawa-skrzyn.pl
ul. Strzeszyńska 54
60-649 Poznań
kom. 570 149 040